Då var man tillbaka i skolbänken…

Ja, då var man tillbaka i skolbänken och blev påmind om alla uppgifter, uppdrag, kursprov och nationella prov som ligger framför oss…Och på det så har jag massa omprov för att jag inte riktigt hunnit med i alla kurser, Idag fick jag en pappersbok lika tjock som en Harry potter bok av ekonomiläraren med periodiserings uppgifter och balansräkning som jag ska repetera inför omproven…det kändes som en fet, saftig JÄVLA KÄFTSMÄLL typ haha…Och allt detta ska hinnas med på typ 1½ månad.

Idag skrattar jag åt de som ba:  ”Men 2:an blir mycket mindre stress jao, chilla det blir bra sen…” Dom som sa så är dom som har hoppat av nu, dom syns inte till längre (haha) Man slogs ju av hur mycket uppgifter det var redan första veckan, så ni ”småttingar” där ute eller vad jag ska säga haha… Ni ska bara veta att 2:an är värst!

Skolan är en riktig pärs… Man ser många i skolan som verkligen ser helt slut ut…och jag förstår dom, plus att alla behandlar sin stress olika vissa klarar ju inte av det alls och hoppar av. Tur att man har bra vänner och mobil som kan underhålla en under och mellan lektionerna, för att lätta på trycket lite hehehe….

image_1365439902632631

image_1365439902632606

5024_Study-hard-in-10th-they-said-you-can-enjoy-in-11th-they-said

Posted on april 8, 2013, in Mina bekännelser and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

