The stuff i like!!

BRA BETYG!

Ja finns det nåt som är riktigt underbart så är det att få belöning för hårt arbete. Jag älskar när man har förväntat sig ett dåligt betyg och så får man skitbra istället! Det blir ännu bättre om man vet med sig att man verkligen suttit ned och pluggat rejält.

Det kan verkligen förgylla ens dag.
image_1364979837614609
Pluggination!


Spontana människor

Jag tycker det är så jäkla grymt med människor liksom inte är rädda att och vågar ge sig ut i utmaningar utan att vara för rädda att ”göra bort sig”. Såna som verkligen bjuder på sig själva och vågar gå emot vad alla andra tycker och bara köra på utan att säga ”tänk om…”.

Haha ni kanske märker att jag har svårt att formulera mig men jag hoppas att ni förstår vad jag menar.

Posted on april 3, 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

