That’s the stuff i don’t like!

Nu kommer det in ett litet nytt moment här haha, ungefär som en standard ”hiss och diss”

The stuff i don’t like:

1. Falska tjejer.

Hatar när tjejer beter sig så jävla falskt, ÅÅ! jag tål det inte! Med falska menar jag typ såna som säger sig vara din ”vän” kan säga en sak till dig face to face, och går och sprider massa bullshit till folk i din omgivning efteråt.

Vad fan är det för beteende liksom, väx upp, var mogen och trevlig istället man så blir du mycket mer omtyckt!

2. Otrevliga  människor

Vi säger att jag går på stan ser någon jag känner igen från nånstans, då säger jag hej och den jag hälsar på svarar inte eller låstas inte höra mig så att jag får stå skrika typ. Det är så jäkla dåligt och otrevligt alla sansade människor vet ju att man hälsar på de man känner, även ny människor då går man fram och presenterar sig osv.

Också såna som inte kan hålla upp en dörr då de vet att det kommer någon tätt bakom en. Då slänger de dörren i ansiktet på dig och sticker typ, när sånt händer tänker jag bara: What’s wrong with you, dude? haha

Hold-Door1

3. Att spilla  på kläderna

Denna här är riktigt hemsk! Som tur är händer det här mig inte lika ofta som förut då jag har en ny teknik haha (Hänger över bordet som en jävla myrslok varje gång jag ska äta typ). Vi säger att du har en vit skjorta som är sprillans ny. Du älskar den och är eld och lågor osv, sen första gången du har på dig dom spiller du som fan på den. typ en GROTESK klick med typ bearnaise sås eller en halv liter bläck haha. Och sånt där är skitsvårt att få bort sånt där ju det går typ inte att använda det efteråt, så står man där och inser att man offrat sin finskjorta för en klick beasås typ (awful).
article-2143218-130C2C9A000005DC-506_468x313

 

Posted on april 1, 2013, in The stuff i don't like! and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Oh ja… Falska människor överlag är bara jobbigt.

  2. Jag gillar hur du börjar med seriösa problem (jo, världen blir pissig till stor del pga alla falska och otrevliga människor) och sen kommer att spilla på kläderna. Men du har helt rätt!

Kommentera

