Rena Rama Restaurangmaten!

To damn good! Som ni ser på bilden fick vi lite finare påskmat idag,som var omänskligt god, speciellt salladen *himmelskt* … Jag åt mig verkligen PROPPMÄTT! Nu sitter jag i soffan med allvarligt matkoma och kan knappt andas typ, men det va’ det värt!

image_1364742800859413

Oxfilé, sallad och mammas goda ris, delish!

Posted on mars 31, 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Vad gott! 😛

    När jag ändå passar på att kommentera, du kan ju anmäla dig i veckans blogg hos mig om du har lust! ^^
    http://justadreamer.devote.se/blogs/25424153/veckans-blogg.htm#WriteComment

  2. – Hej o tack! 🙂
    Du ska bara skriva att du är med och om du vill ha en större chans att bli det så ska du skriva om det på din blogg 🙂 Så du behöver inte blogga om det om du inte vill men man kan säga att du får en extra röst om du gör det. ^^

Kommentera

