Minnen

Jag hade svårt och sova idag så jag vaknade skittidigt, jag som tänkte igår kväll: Nu jävlar ska jag ha sovmorgon! så vaknar jag halv 7 liksom… Anyways, jag bestämde mig för att kolla på gamla bilder jag har i datorn och jag fick många minnen, både bra och dåliga från min högstadietid.

Jag kan inte fatta att jag utvecklats så mycket på typ 3-4 år, jag var liksom den tjejen som inte vågade prata med någon och hade typ 3 kompisar som jag knappt heller pratade med (haha) med andra ord var jag jävligt blyg. Är fortfarande blyg men jag har liksom funnit ett sätt att sätta det åt sidan.

Även i självförtroende har jag utvecklats, jag hade väldigt dåligt självförtroende och brydde mig mycket om vad folk tyckte och sa om mig, och några riktigt bitchiga tjejer utnyttjade det här såklart och retade mig mycket och det här gjorde såklart ont inombords…de sa allt möjligt skit och tryckte ner mig på alla sätt man kan trycka ned en människa, men jag vill ändå tacka dom för att de är de som har givit mig det självförtroende jag har idag och förmågan att våga ta för mig och stå upp för det jag tycker är rätt.

Helt seriöst! Ni var ett par riktigt vidriga snorungar som gjorde min högstadie tid till något hemskt, men jag vill ändå tacka er. Det bästa är när jag går runt på stan och ser ut som a million bucks och springer på nån av er och ni stirrar ner i marken.  (skönaste känslan!)

Är stolt över mig själv faktiskt.

be hap

tumblr_mig7jxaHaT1r2rofwo1_500

Posted on mars 29, 2013, in Mina bekännelser and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

